PUSS


Nu åker jag till Stockholm, med ett kort stopp i Gävle. Pepppeppeppeppeppepepp åhhh <3
Ska pussas, dricka alkohol och shoppa. Hur fint? Superfint.

Antingen kommer jag uppdatera jättedåligt,  eller jättebra den här veckan. Ni får se helt enkelt.:*
All you need is love.. And some cats | |
#1 - - Virvelvindsflickan':

snygga bryydar

#2 - - adina:

Alltså h-e-r-r-e-g-u-d bruden vad jag beundrar din stil. Ditt hår är helt jävla lovely, sättet du sminkar dig på är grymt och dina kläder ska vi inte ens tala om. Du inspirerar mig verkligen och jag menar varje ord jag säger.

#3 - - c:

haha, din kategori...and some cats<3

sv: åh nej, men jag har fixat det nu!!

så lite så, och tack! :*

#4 - - Nora:

Har kollat i din fråge-kategori en kan ej hitta ett svar till min fråga så jag undrar, vad änvänder du för kamera? Jag vet att det är en Canon men vilken modell? :)

#5 - - Ida:

Åh, hoppas det blir underbart! :D

#6 - - Thïlde:

Måste ba säga att jag älskar dig hårfärg!

#7 - - FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER:

Heeej söööt!

Nu kan du vara med och tävla om att bli DAGENS BLOGG hos mig. Skulle vara sjukt kul om du ville vara med!



PUUSS

#8 - - catarina:

du är tillbakaaaakakaka <3 vafan hände?!

Upp