the times they are a-chanin'


Ni är drygt 40 pers som bevakar mig på bloglovin: är bevakningen kvar fast jag blivit tvungen att göra en ny blogg?
Vore skönt att veta haha.

Förövrigt var jag så fransk igår att det var galet.
Och jag fick min älskade crossiant ååååååååh.<3
Så gott. mhmmm.
Dock blev jag kallad Amy Whinehouse.. Vet inte riktigt hur de tänkte!

Dessutom stod våra danspojkar idag och ritade hjärtan i luften åt oss när vi torkade disken.
Söta åttaåringar alltså, haha.
What was going on today? | |
#1 - - Anonym:

den är kvar!

#2 - - Frida H:

Bevakningen är kvar :)

Och du ser lika bra ut som alltid! Skulle också stå och rita hjärtan i luften till dig om jag var åtta år och pojke :)

#3 - - simone:

Jag bevakar dig och ja den va kvar :)

Gillar din frankenstein väska

#4 - - Ida:

För mig fanns det kvar, så behövde inte lägga till denna på bevakning igen. :)



söt du är! :*

Upp