Min pojkvän dammsugar lägenheten i underkläder...

oh i'm such a lucky lady.<3



* ja jag säger dammsugar.. Jag har alltid gjort det.
All you need is love.. And some cats | |
#1 - - Monika:

hej! :) Följa varandra på bloglovin? :D

#2 - - hildas porträtt:

Är du sugen på att lära dig rita, eller kanske få bra tips för att bli bättre?

Kika in hos mej och lämna gärna en kommentar om det är någonting du skulle vilja lära dig!

Kram

#3 - - Suzanna:

Nu när jag tänker på det tror jag att jag med säger så hahaha

#4 - - hildas porträtt:

Är du sugen på att lära dig rita, eller kanske få bra tips för att bli bättre?

Kika in hos mej och lämna gärna en kommentar om det är någonting du skulle vilja lära dig!

Kram

#5 - - Ida:

Haha, åh! Lika som att du alltid sagt Chockolad. Gulle!♥

#6 - - Linda:

OMG jag säger också dammsugar hahaha.

#7 - - MEPS:

kan man säga på något annat sätt? jag säger också dammsugar :)

#8 - - L:

Prädejtår! ;D

#9 - - Amanda:

haha jag vill också se Min pojkvän dammsuga i underkläder! :'3

Upp