Det där med söta rubriker


Vi lyckas sällan ta bilder där båda ser snygg ut, så det är väl la' tur att vi alltid är söta hur mycket vi än grimaserar! Assvårt att ta kort med hans kamera, rekommenderar inte EOS 7D till taniga tjejer som jag, så jävla tung med blixt och stora objektiv och skit. Så då överlåter man det till honom!
Att jag hamnade i Thomas lägenhet var helt slump, känns skönt att komma ur lägenheten även om jag måste kliva upp halv fem imorgon, och ta bussen när jag normalt brukar kliva upp. \o/

Och imorgon då? då ska jag läsa den där dikten som jag inte övat på. SCORE.

<3
All you need is love.. And some cats | |
#1 - - BELLZOR:

Bloglovin'byte? :) Säg till när du lagt till mig isåfall så lägger jag till dig direkt efter :)



om du letar efter billiga och snygga klänningar så spana in dessa två inlägg. Alla klänningar kostar runt 100 kr :D



1. http://bellzors.blogg.se/2011/november/fargglatt-runt-100-lappen.html#comment

2. http://bellzors.blogg.se/2011/november/klanningar-runt-100-lappen.html#comment



KRAM <3

#2 - - mimi:

awh, himla söta ni är tsm!

lycka till imon också :)

#3 - - BabyStrange:

Söta paret!

Sv: Ja det är ganska stora skillnader. Somliga är väldigt engagerade och andra inte alls, men det beror väl förstås i vilka kretsar man rör sig... Jag vet inte det. Tänker när jag läser om sjuttiotalet och vietnamndemonstrationerna att även om den gemenskapen var något vi nog inte ens kan föreställa oss idag, måste det ju suttit massor med folk hemma och himlat med ögonen åt de där tossiga FNL-människorna. Ja det är fint att se, med arabiska våren och det, hur förenade och ostoppbara folket kan vara (men liiite sorgesamt att läsa efterspelet... )

#4 - - Virvelvindsflickan':

Söta tillsammans!

#5 - - Nina:

Hej! Vilken fin blogg du har :)



Just nu har jag en adventskalender på bloggen :) du kanske vill gå in och kolla?



Kram!

#6 - - EMMAS!- julkalender i bloggen:

hej! var gärna med i min första lucka i julkalendern :D http://eemma.se/2011/december/julkalender-lucka-nr-1.html#comment vinnare utses varje dag kl 7 + en ny tävling :) KRAM

#7 - - Ida:

Åh så fina ni är! :)

#8 - - catarina:

SÖTNOSAAAR! <3

#9 - - Lucas Gustavsson:

Lucka 1 har öppnats i julkalendern i min blogg! Var med och tävla om en mycket fin halsring om du vill :)

#10 - - claudia:

Gillar verkligen din hårfärg! :D

och söta bilder!

#11 - - Anonym:

shit va snygg du är! älskar ditt hår!:)

#12 - - ia:

God damn vad snygga ni är! (:

Upp