Dagens sittning


Var ute och gick med fina Sally idag & hon var inte så samarbetsvillig inom kameraområdet (men man anar henne bakom mig i sitt färgglada koppel).


Idag har det varit helt sjukt fint väder, vilket inte syns på bilderna - och ändå har jag faktiskt inte ändrat färgerna mycket alls. Det var så fint väder att jag t.o.m. köpte ett par solglasögon för 20 kronor, och åt glass med Lisa! :D Det var jättevärt, mm-hmm.
Köpte även Aloe vera-kräm som förhoppningsvis ska fungera som återfuktande när man inte kan kämpa med olivolja.

Nu ska jag knäcka en öl och sy lite kinky-kläder. Hare gött!

Kläder:
Tights - H&M
Tshirt - Sisters of Mercy - dunno, Punktshop?
Skor - Dr. Martens
Jacka - H&M
Clothes and other fun stuff | |
#1 - - pia:

wot, har du typ lila hår? alltså jag dör på att mitt hår är astråkigt blont svennehår. vill också ha the guts att göra nåt snyggt med det.

#2 - - sofia:

sv: ahaha ni är så jävla efter där uppe ;) vi har rökt dom i en evighet här!! haha nä men ja, asgoda!

körde ni camel, prince eller marlbro? :P

#3 - - Josefine:

Aloe gel är min räddare i nöden när min hud börjar bli skit, använt aloe i typ tre år och kan starkt rekomendera det! Huden blir lite stram men hur mjuk och fin som helst<3

#4 - - Avarquare:

ååh snygg!! :))

#5 - - My:

Snyggo! (:

#6 - - Linnea (aka Nympheliac) Othberg:

Aww tack för din kommentar och ska du säga, du är ju sooockersöt!

#7 - - mia:

aaaaah, vad fint ditt hår är nu! (fast hela du är ju såklart fin, hoho)

#8 - - angelijnas:

fan vad ball stil!

#9 - - carro:

åhhhåå vad fin! och håret! :)

#10 - - Ida:

Sjukt snyggt! :D

#11 - - Lina:

Snygg chey ! Blev lite kär i ditt hår....

#12 - - catarina:

men äru snygg elleeeerrrrrr, sluttttaaa va snygggg



:< :< :<

#13 - - Sophia:

Men hej och hå, vad fräck och tjusig du var då. (uttråkad av bara helvete, därav så bjöd jag på ett rim som låter som att kunna komma från en 60+are.)

Upp