Late night sex, smokin’ cigarettes



 
Mitt hår har förvandlats till svintokaraktär av blekningar, och ni får se en skymt av mitt och Nicklas rum. Det kommer bli något sjukligt fint när vi ställt i ordning allt, men eftersom vi är ute och lever på dagarna hinner vi inte riktigt med det än.
What was going on today? | |
#1 - - Sofie:

Lika snygg som alltid! Och det syns typ inte att ditt hår är slitet ju :)

#2 - - Lisette:

Så himla fin!

#3 - - Isa:

Skitsnyggt i vitt alltså. Ovant, men görsnyggt! Har själv funderat på att gå mot lite silver/ask/vitaktigt efter det rosa! :D Saknar dig!!!!

#4 - - fredrika:

alltså om du ska citera taylor momsen, bli blond och likna henne ännu mer så får du ju inte bli förvånad om jag hoppar på dig och vill ligga med dig hehe :(

Svar: <333
Alexandra Johansson

#5 - - Virvelvindsflickan:

du är otroligt vacker, cheyen

#6 - - Pau:

Lika snygg som alltid! GALET SNYGG me andra ord.

mitt hår e typ åkså helt svinto- ish, vet inte vad jag ska göra mä de haaha, typ överdosera inpackning!? XD

Svar: Förlåt fö segt svar! Men nipackningar har oftast silikoner i sig, vilket bara får håret att "se" bra ut, det hjälper det inte. Klipp topparna och sov med olivolja/liknande i håret! Även honung och ägg är bra.:)
Alexandra Johansson

#7 - - bela:

du passar jättebra i blont hår, faktiskt. du är söt i alla färger du haft men just blont tar fram just dig. och särskilt snyggt är det när du kör på smokey eyes. thumbs up!

Svar: Åh tack! Segaste svaret i universum men kommentarer-funktionen kämpar med mig än. Jag är delad om blondt, så skönt med snälla kommentarer om det.<3
Alexandra Johansson

#8 - - Nathalie B:

Du är så fruktansvärt fin, det skulle va en dröm att fota någon så vacker som du! c:

Svar: Assent svar! Men åh,vore en ära du!;* Bara säga till;:)))
Alexandra Johansson

#9 - - Ida :

Jag blir ju helt till mig vad vacker du ääääär!

Upp