Den sorgligaste känslan av de alla

http://29.media.tumblr.com/tumblr_lxx5p766C01qlu1h4o1_500.jpg
Ska sova, har hört rykten om att jag blir känslosam när jag är trött. Imorgon flyttar min fina fina Sally.
Fikade med underbara Lisa idag, och köpte Proffs budgetvariant av moroccan oil
till löshåret. Är skeptisk mot om det fungerade för mitt egna hår då jag fick en liten flaska Light av José, men löshåret blev prinsessalockar fan. Känner mig lite ensam, sårbar och ledsen, men tills imorgon har det nog gått över. Puss.

What was going on today? | |
#1 - - catarina:

<3 på dig

#2 - - Ida:

Lätt att bli känslosam om kvällarna...

Härligt med prinsessalockarna dock och hoppas det kändes bättre på morgonen <3

#3 - - josefine:

Skickar massa massa massa kramar<3 Love yah<33

#4 - - Viktoria:

sv: ja visst är de snygga!! tack :D

Upp