But oh girl

Foto/redigering: Isabelle

Styling/modell: Jag


Clothes and other fun stuff | |
#1 - - sofia:

skitsnygg, du klär sååå bra i den stilen!

#2 - - Sofie:

Men döööör vad snygg

#3 - - catarina:

säger som föregående talare, shitvilkenbabealltså.

#4 - - josefine:

Åh! Snyggo<3

Typ ungefär sånna skor ska jag ha på studenten, i samma röda nyans **:

#5 - - Luna:

Du är så het! Men jag gillar din vanliga stil bättre ;)

#6 - - lovisa/polichinelle:

vill bli helt och hållet lesbisk nu.

#7 - - Ida:

Helt otroligt fina bilder och du ser så vacker ut! :'D

#8 - - Lilly:

Så satans jävla snygg man kan vara då!

#9 - - Virvelvindsflickan:

Daaaaaaamn it, gööörl

#10 - - Chanelle:

Jag önskar att både du och jag var gay i denna stund! DAMN GURL!

#11 - - Sandra Ernst:

riktigt fina bilder !

#12 - - Ida:

Såååå vacker! :D

#13 - - Hanna:

Fy satan vad vacker du är!

Upp