Make up - Night time

Hatar att det är mörkt, för då måste man ha blixt. Dock fick jag precis en kommentar från en anonym som frågade om min hy - så blixtbilden får helt enkelt avslöja att jag har skavanker. Mest porer som syns på bilden, och är väl mitt största problem. Tänkte ge lite er lite av mina tips i kommande inlägg, för för bara några år sedan hade jag ganska dålig hy så den har blivit galet mycket bättre.
 
/
Eyes:

Spellbounding - MUS
Carbon - MAC

Lips:
Posh - ELF
 
Make up & recensioner, What was going on today? | |
#1 - - sofia:

tycker att din hy ser helt flawless ut! bättre än min i alla fall!

Svar: Haha din hy är typ den bästa jag sett i hela mitt liv!
Alexandra Johansson

#2 - - Lisette:

Önskar att min kunde bli lika fin som din... min blir bara värre och värre för varje dag!

Svar: Men gud vad konstigt!! du borde verkligen gåt ill hälso?:( Funderat på ppillerna jag pratade om? De gör underverk. du är så himla fin så!
Alexandra Johansson

#3 - - rebecca romanova:

Åh vilken fin läppform du har! Och jag ser inga porer på din hy hörru, skitfin!

Svar: Haha tack! kommit fram till att de är ojämna faktiskt, blir alltid jättekonstgt när jag målar efter läppformen eheh ;( jodå, fulla näsan och lite kinderna haha!:D
Alexandra Johansson

#4 - - Gabbi:

Snygg sminkning! :)

Svar: Taack!:D
Alexandra Johansson

#5 - - Nadia:

Snyggt! ^^

Svar: tack fino!!:*
Alexandra Johansson

#6 - - sofia:

inte längre, har massa rodnader och röda prickar :(

Svar: hm kanske för att du röker?:(
Alexandra Johansson

#7 - - sofia:

tror att det är för att jag aldrig tvättar ansiktet, dålig kost, stress och ja röker.. men jag röker inte sådär megamycket.. tror kosten är den värsta boven.

Svar: Hm kanske, men har du inte alltid slarvat lite med att tvätta nasiktet och äta osv?;(Är nog allt tillsammans! Men har sett folk med perfekt hud som rasat direkt efter att ha börjat röka, jag får direkt sämre hy runt munnen efter en utekväll eh.:(
Alexandra Johansson

#8 - - sofia:

Jo det har jag, men har inte märkt att min hy försämrats på något sett rent allmänt, den har alltid varit såhär!

Svar: Men då är den ju säkert lika superbra som förr ehhe.;(
Alexandra Johansson

#9 - - Ida Gustafsson:

Åh, jag tycker det är så himla fint när man delar upp ögat i yttre ögonvrån sådär, och det klär dig! :) Härligt att hyn är bättre, och är sugen på att läsa tips! :)

Upp