Hon kommer från främmande vidder


Skulle ta helg idag och imorgon, vaknar av sms från Lush - så vi drar och jobbar igen! Countessa Fluorescent på läpparna (även fast jag insett att jag inte passar i rosa toner, jäkla skit. Har för gul hy haha! (som är bortfrätt i bilden, fönsterljus ni veet!)) och pepparmintste i handen. Puss.
What was going on today? | |
#1 - - Jussi:

Vill inte vara den som är den, men.. du passar i allt!

Svar: haha taack! Men passar inte i kalla toner alls haha ): för gul!
Alexandra Johansson

#2 - - Ells:

Åh det är superfint!

Svar: Taack.:*
Alexandra Johansson

#3 - - Louise Linderoth:

Jag tycker du passar bra i rosa. Men jag kan fatta känslan. När man i vissa ljus känner sig lite gul så gör rosa läppar det inte bättre. Jag har samma problem och brukar köra på varmare rosa toner när jag väl har läppstift :)

Svar: Taack!!:*Ja men precis, ett varmare rosa passar mig bättre, men då är det ju oftast inte lika knalligt=roligt ): eheh!
Alexandra Johansson

Upp