Mitt bästa stockholmstips:

Om du gillar böcker alltså.
Då är mitt bästa tips för din period i Stockholm att gå på second hands och fynda böcker. Jag har en dröm till framtiden - ett alldeles eget bibliotek med morbida, underbara böcker. Och för att ha råd med sådana saker får man börja litet.
Min favorit second hand-butik för böcker är än så länge Myrornas vid Medborgarplatsen. De har en hel nedervåning med bokhyllor, och man hittar alldeles för mycket än vad man orkar bära hem egentligen.
 
De senaste fem böckerna jag fyndade var:
Hantering av odöda (redan läst, världens bästa författare) - 20 kronor
Jurtjyrkogården - 10 kronor
Frankenstein - 20 kronor
Stark (jag som misshandlat den så där, den var i perfekt skick när jag köpte den) - 20 kronor
The Dirt  - 10 kronor
Clothes and other fun stuff, What was going on today? | |
#1 - - Isabelle:

Jurtjyrkogården för 10 spänn?! woohop

#2 - - Sofia:

AAHHRGG, stark är så bra. Hittade också den på Myrorna. Fast i Falun.

Svar: Den finns vrekligen överallt haha!! så sjukt
Alexandra Johansson

Upp