Make up - Long time, no seen

 
Make up

Face
Sleek - new skin revive foundation, Oyster
Sleek - Contour kit
 
Eyes
Sleek - iDivine Matte v.2
Wet'n'Wild - Comfort zone
MAC - Carbon, Bisque
MAC & MUS - Mascara
 
Eyebrows
Wet'n'wild - Eyebrow kit, Ash brown

Lips
ELF - Lip pen, Red
Unknown - Lipstick
 
Make up & recensioner, What was going on today? | |
#1 - - Björkenstein:

Snyggt!

#2 - - Den oändliga historien.:

Målar du pricken på kinden?

Svar: Yeees det gör jag!
Alexandra Johansson

#3 - - Kaleido:

Måste bara säga detta för jag blev asöverraskad!

Kom nyss tillbaka från London (3rd time) och jag var på Oxford Street, jag gick in i en butik som heter "Superdrug" och vad var det första jag såg? En Sleek-hylla! Blev överlycklig och gick direkt och testade saker :D Köpte hem en primer palette och face form (medium). Tack! Jag såg dem nämligen på din blogg :D

[Jag blev dock lite förvånad över hur mörka de är, vanligtvis skulle en "medium" vara alldeles för ljus för mig :o]

Svar: Nice!!!!!
jaa d har bra färger!
Alexandra Johansson

Upp