Tatueringen:


Min nya fina, gjord av Bob Horrors. Så sjukt trevlig och bra tatuerare! Make my tattoo-bebies. Så att säga.

Kan ju säga att det blev både en och tio bröstflashar under tatuerandet haha, men ja, det är ju bara bröst så att säga.
What was going on today? | |
#1 - - K:

Is beautiful.! Has a meaning? <3

Svar: Nope!:*
Alexandra Johansson

#2 - - Hanna:

Svinsnygg!

Svar: taaack!!:*
Alexandra Johansson

#3 - - Anonym:

MEN JÄVLAR VAD HETT. Måste göra något vid brösten snart.

Svar: haha gör det!! så jävla nice!
Alexandra Johansson

#4 - - Anonym:

Eh, sista kommentaren - av mig. Ida. EAP.

#5 - - Kitten:

så jävla snygg!

Svar: taack:*
Alexandra Johansson

#6 - - captivatedminds.blogg.se:

Fan vad cool plats!

Svar: hihi tack:D
Alexandra Johansson

#7 - - M:

Fan vad snyggt! Cool tatuering på cool plats! :D

Är btw väldigt glad att du bloggar igen! Var på väg att skicka en vänförfrågan på Facebook för att jag saknade ditt bloggande, men kände att det var lite väl närgånget att vilja följa dig där också... :P

Svar: Du får gärna lägga till mig där haha! nyfiken på dig! men tack.:*
Alexandra Johansson

#8 - - Kaleido:

Åh herregud vad snygg O_O

Svar: Hihit ack!!:D
Alexandra Johansson

#9 - - Amanda:

helt galet snygg!
precis som alla dina tatueringar... så avis

Svar: det kommer tilld ig med haha!tack:)))
Alexandra Johansson

#10 - - Ida Gustafsson:

Såååå vacker!

#11 - - Hanna:

Snyggt!
Jag gillar din blogg, du skriver om bra saker :)

Svar: åh tack!:* det jag vill!
Alexandra Johansson

Upp