Rob the bank

Eyeyeyeyey. Limecrime-peppen i önskelistan tillsammans med dofterna från Alien blev inspon till dagens make up. (Visst var det längesedan nu? Hoppas det håller i sig så jag kan uppdatera lite mer här!)
Läpparna är målade med en mörklila penna från Isadora och Limecrimes pärla Airborne Unicorn!
 
Har ni snö? Vi har ingen och jag är så GLAD. Precis sånt här vinterväder jag vill ha, kallt och mysigt men torrt och med fungerande kollektivtrafik.
 
Make up & recensioner, What was going on today? | |
#1 - - idalida:

Dör vad fint du har målat på din eyeliner!!! Precis så som jag vill ha men aldrig får till! Vad använder du för eyeliner och vad har du för tips till lillögat mitt???

Svar: Aww!! Det är typ lucky shot haha, målad med Sleeks eyeliner men gillar den inte. :/ men annars så gillar jag nog meeest isadoras eyeliner, och om du köper en snedskuren pensel(typ hm's) och en mörkare ögonskugga så kan du typ göra ett rakt sträck som grund till vingarna på båda ögonen innan du börjar måla. Så har jag börjat göra iaf! För då ser jag från början att sträcken är raka, är de inte det kan jag bara fortsätta krångla (skuggan är ju lätt att gnussa bort) och sen kan jag bara försiktigt måla dit vingarna och resten.

Eheh.. förstod du? :3
Alexandra Johansson

#2 - - Josefine:

Vackra du! Sitter läppstiftet bra på dig? Det va riktigt fint iallafall.
Jag har svårt att hitta bra läppstift då det inte vill sitta innerst på min underläpp *suckar*

Svar: Limecrimes stift är helt UNDERBARA. Men sen så mitten på underläppen är ju också där det slits allra mest, så en bra bas är väl alltid urviktigt egentligen, hur bra stiften än är. :)
Alexandra Johansson

#3 - - Daniella 🌙:

Du är så vacker ♡

Svar: Duuu ääär!!:*
Alexandra Johansson

#4 - - Tamlina:

Du är vacker!

Svar: Du är!!:*
Alexandra Johansson

#5 - - Josefine:

Vad använder du för bas på läpparna?

Svar: Återfuktning, lite concealer på kanterna, ibland lite primer (typ den jag har bredvid mig, från ELF/Nars/UD)! :) Och läppenna såklart. När jag vill ha extra bra kant, så målar jag med en ljus/vit penna runt lite lätt och suddar ut med en tops!
Alexandra Johansson

#6 - - Madde:

Så jäkla snygg! Älskar cateyes och du passar verkligen i läppstiftet och hela den stilen!

Svar: MEn taaack!!:*
Alexandra Johansson

Upp