Fina José

Hann träffa en av mina äldre vänner för första gången på typ en, två månader? nu i veckan och byta julklappar och grejer, och jag slogs av hur mycket jag saknar henne! Alltså att bli vuxen suger - vi bor ca 400 meter ifrån varandra, men hinner aldrig ses då jag jobbar dag och hon jobbar kväll + båda jobbar helger regelbundet. Blöööörh. Finaste vännen! Jag fick ett Grapefrukts-ljus, Chaisyrup och en miniveg-receptbok. Bah perfekta grejer? Och härligheten med att jag och Nicklas storstädat dagen rummet innan och hon kommer in och ser ut som att jag släppt en bomb inne i sovrummet hahaha <3 Olikheterna makes it perfect liksom. Pusspusspuss på dig!
What was going on today? | |
#1 - - José:

Awwww <333 Satt med min lushpåse och bara luktade på typ allt i en timme när jag kom hem haha!
Saknar dig :((( so close but so far away<\3

Svar: Puuuuss <33
Alexandra Johansson

Upp