Hejhej hemskt mycket hej!

Foto: Miko Seppänen
Jag ska arbeta hela veckan i sträck nu, så kan tänka mig att det blir liiite segt här! Men fotade lite hos Miko förut, så om inte annat langar jag såna bilder under tiden!:*
 
Annars rullar allt på. Sjuka våldtäkter mot försvarslösa döms till inte ens tre år i fängelset, och folket som skrattat åt de blodiga lakanen går fria. Vår värld, Sverige. Vädret är iskallt men det är bara 5 minus - hur överlevde man som barn, i snöleken? Drack gratis drinkar i fredags, och festade nästan tills solen gick upp - fina dagar i kollektivet och dans på slakthuset skulle kunna vara mitt liv för evigt.
 
Puss
 
What was going on today? | |
#1 - - Tamlina:

Du är så vacker !!!!

Svar: du är!:*
Alexandra Johansson

#2 - - Emma Håll-den:

Tyckte väl att jag kände igen dig inne på Lush. Vilken jäkla babe. Tack för hjälpen med shysta mjukgörande badgrejer

Svar: Hahah åhh vad kul!!:D tjaa!!
Alexandra Johansson

Upp