Lush - Let the good times roll

http://www.lush.se/image/cache/data/ANSIKTE/8042912415_5485c6a5cf-360x360.jpg
Förra årets mest älskade produkt - min nya favorit. En ansiktsrengörning, det vill säga inte en make up-rengöring, som snällt skrubbar rent, sätter igång blodcirkulationen och lämnar en silkeslen. Helt underbar, med bara snälla ingredienser som kanel, majsolja och polenta.

Som alla Lush's ansiktsrengöringar så tar man en liten ärta typ, blandar med vatten så man får en mjölkig konsistens, och sen masserar in i ansiktet. Den här jäveln luktar dessutom kakdeg, så även Nicklas har kärat ner sig i den!
 
Om någon av er brukar använda Angels on Bare skin så kan jag säga att Let the good times roll här är något steg hårdare - så om man har känslig hy skulle jag inte rekommendera den här för varjedags-bruk. Däremot har jag hört att många gillar den ändå som "skrubba rent efter helgens tokigheter".
 
Har nån av er testat den? ;*

Ingredienser :
Majsmjöl (Zea Mays), Glycerin (Glycerine), Talk (Talc), Vatten , Majsolja (Zea Mays), Polenta, Kanelpulver (Cinnamomum cassia), Parfym (Perfume), Gardeniaextrakt (Gardenia jasminoides), Popcorn
Make up & recensioner, What was going on today? | |
#1 - - Lisette:

Jag skulle vilja prova den, synd att jag inte har någon lush-butik i närheten :C

Svar: Åh ): du får komma och hälsa på mig!;D
Alexandra Johansson

#2 - - Christina:

Hej! Lite random fråga, men du jobbar ju på Lush :P Bor inte i närheten av nån Lush butik tyvärr :( och ser på hemsidan att alla läpp scrubs är slut. Ångrar som fan att jag inte beställde nån innan jul, är det en produkt ni kommer få in mer av eller är det en säsongs produkt? Tacksam för svar :) Gillar din blogg, du har cool stil och skriver om bra saker :)

Svar: Lipscrubs är en standardprodukt så det kommer komma igen!:) är bara santas lipscrub - som smaka cola - som inte kommer tillbaka. Puss!
Alexandra Johansson

Upp