Lush - STARK

 
Säger bara - herregud. Varför har jag inte skaffat mig detta läppstift från Lush tidigare? Den är perfeekt. Fast jag har ganska mörka ögon här så ser det inte "för mycket" ut, och den orangea färgen är jag dessutom säker på att den framhäver alla hudtoner helt otroligt (möjligen inte ljusrosa hudtoner, men ni passar i typ allt annat så<33). Färgen Stark är en orangeröd färg, som ger ett härligt glossigt resultat, utan att glida runt överallt och jävlas i håret. Lätt att appliera perfekt, och man får en härligt pussig mun. Spring in på närmsta Lushbutik (helst i Täby så jag får pilla smink på er!!) och testa BUMS!
 
Har btw fått massa fina grejer jag måste visa snart, ska försöka! Jobbjobb hela dagarna liksom. Men på ögonen här har jag  några av dem - bl.a. Truffle från Sleek-paletten. SÅ FIN. Den ljusare tonen runt är från Nudie-paletten!
 
Face:
Everyday Minerals
Sleek Contouring kit
 
Eyes:
Sleek Truffle
Random shadow from Viva La Diva - Nudie
NYX Eyeliner pencil
 
Eyebrows:
Rimmel Eyebrow pencil
Wet'n'wild Eyebrow kit
NYX Wonderpencil
 
Lips:
Lush - STARK
Make up & recensioner, What was going on today? | |
#1 - - Jessica:

Vad för foundation använder du? Din hy ser så ljus och bra ut och det verkar vara svårt att hitta en så ljus foundation. :(

Svar: Jag använder lite olika! Just nu är det Milk från MUS, Seashell från Sleek, eller Seashell från Sleek. Transparent puder från Rimmel och en highlightconcealer från Rimmel. Highlightar med en skimrig från sleek eller en vit skugga från MUS! Jag har ljus och neutral hy, vilket är nice då man kan ha rosatonade och gultonade foundations. :) på de här bilderna har jag bara mineralfoundation dock!
Alexandra Johansson

#2 - - Hanna:

Hallå, så fint! är svag för det där med orangea-toner, men har både begåvats med ljusgröna ögon, rosatonad hy samt färgar håret i lila toner. Det där med orange är inte min grej, men det klär dig satans bra!!

(har bytt blogg, fd. sanningsenlig, så du vet ^-^)

Svar: haha! Hade kunnat bli en rejäl färgklick iaf! :D Men då måste man ju anpassa hela outfiten efter f-ä-r-g! Koraltoner skulle nog passa med de färger du har!:D
Bra att du sa till!:*
Alexandra Johansson

Upp