Sleek - Sparkle 2

Belönade mig själv lite allmänt eftersom mitt nyårslöfte var att "Belöna mig själv (och andra)  mer" genom att köpa en Sleek-palett på Sephoras rea. 72 kronor, och helt underbara färger som vanligt med Sleek. <3 Truffle är min favorit än så länge, men Illusion, Mulled Wine och Chocolate Penny ser också heelt underbara ut. Ser att mina bilder inte gör Gold Ribbon rättvisa - den är guld, flytande guld.
 
Gillar ni Sleek? Och vilken färg är ni nyfiknast på att se in action? :)
Make up & recensioner, What was going on today? | |
#1 - - Evelina:

finns sleek på sephora i täby? :O

Svar: Jaaa ibland, men bara enstaka paletter och så! Finns på sephora på bibliotekagatan med ibland, och på nån butik brevid som jag ej minns vad den heter!:)
Alexandra Johansson

#2 - - Daniella 🌙:

Vet du om de har en webbutik?

Svar: Det har de! Bara googla sleek:) brukar beställa därifrån!
Alexandra Johansson

#3 - - Lilly:

Åh så vackra.

Svar: VET
Alexandra Johansson

#4 - - Amanda:

mistletoe ser så fin ut! älskar grönt

Svar: Åhh ska testa den nån dag snart!:D
Alexandra Johansson

#5 - - emma:

Åh vad fina! Vet du om de går att köpa dessa paletter någonstans i göteborg? Twinkle vill jag gärna se pååå :D

Svar: Ingen aning!): men på afrohair-shopar brukar de finnas.:) annars är hemsidan assmidigi!
Alexandra Johansson

#6 - - Pau:

Åh spg när du la upp bilden på instagram, fy fan vad jag suktar efter den här paletten nu! ALLA FÄRGER ÄR JU GRYMMA!

Svar: Jaaa eller hur!!:D
Alexandra Johansson

Upp