Opening hours




Öppning på jobbet, älskar att kunna ha liiite högre musik medans man städar och påtar runt i godsakerna. Älskar hela mitt jobb, egentligen såklart. Men tidiga mornar i gallerian är extra härliga.  Hur trött en än är för att en låg lite för sent och läste Nyckeln i sängen - glittrandes som en annan vampyr eftersom en badade med Golden egg precis innan. Mhhm bästa badbombolja . 

Är det någon som har någon produkt de vill att jag ska kika närmare på btw? Har ju provat igenom typ allt nu. Nästan. 
What was going on today? | |
#1 - - Evelina :

Har velat testa Lush hur länge som helst men vet inte alls vad jag är ute efter. Skriv gärna om dina absoluta favoriter! :)))

#2 - - Sabiina är namnlössa:

Din blogg var fett med azum och verkar skilja sej från mängden! Därav undrar jag ifall du vill joina min fb-grupp: Ikke mainstream blogs ^^ Gruppen är bara till för de bloggar som kör sitt egna race och man får länka sin blogg hur mycket man vill :3 Ohwell, ty för din tid och här är länken till gruppen: https://www.facebook.com/groups/1422363217997668/ haregött c:

#3 - - Anonym:

Är typ hur avis som helst på ditt jobb hos lush! Skulle vara drömmen. Hur gick du tillväga för att få det jobbet? några tips kanske? :)

Svar: Tjohooo! jag gick på gruppintervju bara, och sen testjobbade jag lite! Förutom att vara framåt och älska lush, så är det viktigt att fokusera på att man kan sälja om man söker jobb där! Lycka till!:D
Alexandra Johansson

#4 - - Sandra:

Hej!
Jag undrar om du fortfarande använder balsammetoden? För jag såg att endel av lush produkter inte var godkända, vilket var lite tråkigt. :(

Svar: Tjo!Nej det gör jag ej, iom att jag vill testa igenom alla schampoon vi har på Lush.:) Däremot tycker jag att deras SLS grejer är okej(mest i balsam), då de använder sls för att kunna blanda ut vatten med näringsrika oljor! Istället för billigare märken som använder det mer för att det ska "löddra" och rengöra. Så kör du på balsammetoden, ge Lushes balsam & hårinpackningar en chans! De är verkligen super för BM, jag körde dem förr med.:) Veganese som tvättbalsam och Retread som vårdbalsam föredrog jag då! Och H'suan wen hua som inpackning.<3

Schampoona är dock väldigt rentvättande överlag, även om de är fullproppade med härliga oljor med. Jag använder fairly traded honey som schampoo atm, och det är nog superbra som tvättschampoo! Maaassa honung som ej löddrar massa.
Alexandra Johansson

Upp