Blå tankar, svarta tårar

Hårt sotade ögon och blekrosa läppar, mhmm.<3

Idag ska jag vara med José!!!!!!! Åhhh pepp.<333 Och bara typ två dagar kvar, knappt. Dör.
Nu ska jag kissa.

What was going on today? | |
#1 - - Ida:

Riktigt snygg sminking! :)

#2 - - catarina:

åh, nice!

#3 - - Anonym:

Gud vad snygg du är!

#4 - - Anonym:

Hej du är så jävla snygg.

Är du vegetarian/vegan? Hur länge har du varit det?

Kram.

#5 - - Millan:

Du är så dråpligt, övermänskligt vacker och snygg att jag bara vill lägga mig och grina och sen springa och adoptera dig.

Okej, det lät ju som att jag är snuskigt ytlig, men jag råkar ju veta att denna bruden är minst lika fin på insidan <3



Svar: Vad Remby är? Tja, jag vet knappt själv haha. Man skall kunna göra små bildspel och kollage och sånt. Har faktiskt inte orkat prova det. Fick dock en massa länkar att dela ut till vänner så de också får PLUS-medlemskap ^^



Aw tack <3

#6 - - rebecca barbie:

finast i världen

#7 - - paij:

ah men så jäkla snygg

Upp