säljes.:




Tröja Lindex, strl S.

Tröja Monki, strl S.

Tröja, MTWTFSS Weekday, strl Smal, herr. Ut-och-in-tryck? Typ haha!

Linne Lindex, marinblått. Strl. xs, men passar nog en upp till L.
Tubtopp, Indiska. Strl xs, men man får inte ha mycket bröst.:(

Sjukt snygga skor, strl. 38. Inte min stil, använda en gång och tvättas ordentligt innan jag skickar.
Tröja, MTWTFSS Weekday, strl Smal.

Randig tröja, Gina. Strl. xs, men passar nog minst till M.
Tröja/tunika från Jack&jones. Ingen storlek, men är ganska one size.

Rosa midjekjol, Åhlens. Strl 34.

Metallicglänsande linne/klänning från Gina. strl Smal.




Tights, Gina. Strl S. Rosmönster, lilla bilden är närbild.



Alla kläder här är i princip oanvända, då det varit slarvköp av mig haha. Som mest är de nog använda tre gånger, de flesta ingen.
Buda på! Jag vill bli av med allt.:)
Samfraktar givetvis.
Har katt hemma!


Och är det något ni undrar, mått osv, är det bara att kommentera!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Köper gärna den vita skjortan! Vad vill du ha för den? 70 kr eller är det för lite? :)

2011-11-26 @ 22:29:59
URL: http://33173.tumblr.com
Postat av: Anonym

undrar hur mycket den rosa midjekolen kostar?:)

2012-01-03 @ 23:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0