Make up - xmas sparkle

Klänningen byttes efter julmaten ut mot en stor tshirt, bekvämt ska det vara. Använde en grön ögonskugga som jag fick av Frida i julklapp som hade världens härligaste glans, och duttade sedan på glitter med samma metod som jag beskrev något inlägg under. På läpparna har jag läppglanset Ballet slippers från ELF. Brynen ser sjukligt tussiga ut på närbilden, men den utzoomade är den som ger rätt bild haha!

 
Make up & recensioner | |
#1 - - Josefine:

Sötnos! :* Läppglanset såg awesome ut! :D

#2 - - M:

Halloj! Jag har funderat på att pierca ansiktet i väääldigt många år, men inte vågat då jag är "rädd" för ärr. Sjukt löjligt egentligen då jag redan har en del acneärr i ansiktet menmen.. Hur som helst har jag i alla fall bestämt mig nu och ska pierca mig när jag har råd och tid osv.. :) Det jag undrar är om du vill lägga ut en bild på ärren från dina piercings, skulle vara kul att se, även om jag redan bestämt mig.

Jättefint läppglans förresten, hehe.. Kram! :)

Svar: Jag ska fixa det så snart jag kan!:) Det blir väl precis som man kan tänka isg, små gropar typ. De syns på vissa ställen och inte andra.:) som min labret syns ju aldrig eftersom den är under läppen, men min medusa kan man ana på alla läppbilder jag har i princip!
Alexandra Johansson

#3 - - Idaelsa:

Åh jag saknar dina blogginlägg!

Svar: jag med!!:( har inte haft tid eller möjlighet att blogga nu då jag varit i Hudiksvall utan dator, skärpning kommer så snart som möjligt!:*
Alexandra Johansson

#4 - - David Hermansson:

Hejsan,

Tänkte bara tipsa dig om mitt partnerprogram där du har möjlighet att ge bort gratis fotosessioner till dina besökare :-)

http://hermanssondavid.com/partners/

Hör gärna av dig om du har några frågor ;-)

Med vänliga hälsningar,
David

#5 - - Ida Gustafsson:

Både glanset och ögonskuggan ser helt ljuvliga ut! Och så dör jag lite på halsbandet, var kan man hitta ett sådant? :D

Svar: Taack!:DKöpte det på glitter för ett år sedan.:/ så tror inte finns än, men ja, älskar det verkligen!
Alexandra Johansson

#6 - - Anonym:

vart är du??? Saknar dina blogginlägg!

Svar: varit i hudik! tillbaka nu typ.;**
Alexandra Johansson

Upp