3 snabba

Foto: Aje Hedlund
City Studios Sweden AB
 
För några sommarveckor sedan så följde jag med Sofia till City Studios för att hon skulle fixa diverse, och så ville Aje ta några bilder på oss två. Sagt och gjord så slängdes vi upp framför kameran for the lolz, och igår fick jag bilderna (eller ja Sofia skickade mig dem för några veckor sedan men datorn crashade då innan jag hann se dem ehehhe). Roligt med en spontan shoot, roligare med en seriös som skedde igår!
 
What was going on today? | |
#1 - - Sanna:

åååh så himla snygg

Svar: Åh taaack fino!
Alexandra Johansson

#2 - - sara:

Hah! Vilken udda tatuering på armen, strecken, coolt! Eller...visst är det en tatuering?

Svar: Haha tack! yes - gjorde den för ett och ett halvt år sedan i Skottland:) Men ganska många har "band" intatuerade nu för tiden, dock tjockare oftast typ:
http://www.freetattoodesigns.org/images/orlando-bloom-tattoo.jpg

Alexandra Johansson

#3 - - lovisa:

tre snygga!

Svar: tack!:*
Alexandra Johansson

#4 - - rebecca romanova:

men vad fin du är!

Svar: Taack babe!
Alexandra Johansson

#5 - - Em:

Hey! Ball blogg! Fann den nyss, sjukt sweet med en riktig blogg, och inte en till "fluffig bomullsblogg". Jag undrar, hur gick du tillväga för att fixa ditt coola hår här? Är all in på dreads, men vill inta ha det i hela håret utan enbart bryta av med några för en cool kontrast. Tack på förhand! ;)

Upp