Make up: Gold spritzel

När man ska dra ut om 10 min hinner man inte knäppa bilder då va, men det här var min enklare guldsotning på snabba minutrar innan vi drog till Fridhems i lördags och drack billig öl (ginger joe<3) på Nivå 22.
Jag använde mig av min 120-palette från Ebay som är det bästa som finns vid idétorka! Tipstips.
 
Ser ni någon annan förändring? Känner mig som mig själv igen, så att säga.
Make up & recensioner | |
#1 - - Nora:

uof, ingen aning, att du är snygg som vanligt haha? Btw, efter ditt inlägg med organisk hudvård har jag kört stenhårt på det, så tack så mycket, har hjälpt min hy superbra! Dock köpte jag aldrig make up remover från Lush. Ska nu komma till poängen med detta; att använda mandelolja som sminkborttagning funkar sjukt jävla bra! Speciellt för vattenfast mascara.
Kanske kunde det vara fint att veta, kanske vet du det redan.


Svar: Fyy vad nice!!:D Jag tappade bort det här inlägget så missade alla kommentererna. Men fy vad nice att det fungerat för dig! rekommenderar absolut mandeloljan före lush grejer som sminkbortagning!
Alexandra Johansson

#2 - - Anna:

Åh, bara för jag också tänkt färga håret lila igen snart! Hoppas du inte tror att jag härmar dig, haha! För så är icke fallet :) Snygg är du iaf!

Svar: Haha oj, segast på kommentarer!! Ähh lila är fiint! jag ska dock bli blond igen nog. :)
Du är!
Alexandra Johansson

#3 - - Jessica:

Hur kan du passa så otroligt bra i allt du färgar håret i? Oh wait, du är snyggaste kvinnan som finns.

Svar: Men omg.<3 puss fino!!
Alexandra Johansson

Upp