ACE

 
 
 
 
 
 
 
http://stream2.gifyo.com/pictures/220130629/large/334870deffd4548eaa28501734e64ec6-527525704.gif

Vi ska dra på Ace ikväll, de har bartömning innan de stänger för sommaren och nostalgi hör till sommar och då måste man till Ace känner jag. AAAAAAAAAACEEEEEEEEEEEEEE.
Btw, alla ni fina som alltid kommenterar min blogg, jag hoppas ni meddelar mig om ni ska till Stockholm och vill ha lite sällskap. VA VA.
Puss.
 
 
 
 
 
 
 
What was going on today? | |
#1 - - Amanda:

Satan så snygg du är.

Svar: Men åh, tack! Du med!
Alexandra Johansson

#2 - - catarina:

DAMN GIRL. den klänningen, på dig *_* (med risk för att låta läbbig/lebbig, haha!)
och med tatueringen... DAMN som sagt. och du o din kille är riktigt fina tillsammans, gillar hur hans händer rör sig heheh. gud, don't get me wrong nu låter ju som ett pervo HAHA. har lust att fota dig någon dag bannemej! (från det ena till det andra)

Svar: Men RAWR ;* Gullig du är! med risk för att låta kärleksslibbig - Jag älskar hans händer, bästa som finns. <333
Bara säga till! vore urkul!:D
Alexandra Johansson

#3 - - sera:

åh älskar din klänning. så söta ni är T_T
men men är du i Stockholm :o

Svar: Taack!jag bor i stockholm, haha!
Alexandra Johansson

#4 - - Josefine Anerland:

Men asså ååååh vad fina nu är!

#5 - - Josefine Anerland:

ni är *** :(

Svar: hihi taack!!:D
Alexandra Johansson

#6 - - Anna:

oh my, den klänningen var ju som gjord för dig!:*

Svar: Ohh tack! :DD
Alexandra Johansson

#7 - - Ida L:

Gud vad fint! Och snyggt jag tror jag dör

Svar: Puss! sötnos!:*
Alexandra Johansson

#8 - - Anonym:

Åh, alltså, din fina tatuering och era fina pussar <3 :D så kul med en klänning som visar tatueringen med ju :D

Svar: <333
Alexandra Johansson

#9 - - Ida Gustafsson:

Haha, så skickade jag just kommentaren anonym fastän jag var inloggad, skit ;)

Svar: Hahaha!! puss:*
Alexandra Johansson

#10 - - Amanda:

den klänningen sitter grymt på dig!
vart är den köpt?

Svar: american apparel! taaack
Alexandra Johansson

#11 - - Elvirus:

Men guuuu, vart är din klänning ifrån??

Svar: american apperal dock ett skitföretag och svindyr men ja
Alexandra Johansson

Upp