Hmmm

http://distilleryimage6.s3.amazonaws.com/982bedd6074a11e3bfbf22000ae903cc_7.jpg
 Funderar på att sälja av mina Lita spikes, mina martens, pumps och öh typ alla mina skor. Jag använder dem för lite och jag har för mycket och jag är pank liksom. Skulle behöva lite andra grejer istället ehh.. .Så är det något ni redan nu känner bah "yeeess!!" så säg till haha!
What was going on today? | |
#1 - - EAP/ Ida:

I WANT IT ALL! But can't..
// pank skoälskare

Svar: Du har för små, nussiga fötter hur som haha!:* Jag ligger ju på 37-38 :)
Alexandra Johansson

#2 - - Luna:

Ååååh, sälj inte dem längst ner! De är så fiiiina. :(

Svar: Ja jag veet.. men jag använder dem ju aldrig. ): Men de gillar jag "mest" - men om jag skulle få pengar för dem så, ja i needs it. ):
Alexandra Johansson

#3 - - Alexandra :

Vilken storlek är dina martens? :-)

Svar: De rosa 37 och de svarta 38! Men jag kan ha båda som har 37-38, och en 39'a kannog ha de svarta med i.o.m vinterskor.
Alexandra Johansson

#4 - - Daniella 🌙:

du har för små fötter :(((

Svar: men dåå):
Alexandra Johansson

#5 - - Alexandra :

Hur mycket vill du ha för de rosa om du väljer att sälja? :)

Svar: Oh vet ej! De är i princip nya, men vill ju helst bli av med dem bara! vad skulle du vilja ge typ?:)
Alexandra Johansson

#6 - - Alexandra :

Kan tänka mig att ge 600 :)

Svar: Låter suuper! Kan maila dig bilder lite senare. Var bor du?
Alexandra Johansson

#7 - - Alexandra:

Jag bor i Sollentuna :)

Svar: Asnice juu!:D
Alexandra Johansson

#8 - - Jessica:

Vad skulle du ta för de svarta martenssssss? :$

Svar: Tyvärr, upptäckte att de har ett hål i sulan (haha?!?) så ja !):
Alexandra Johansson

Upp