The Great Gatsby

Blev helt förtrollad. Ge mig New York, flapperklänningar och glitter så du storknar. En vackrare och färggladare värld. Ska läsa boken så snart jag kan. (Om ingen avråder mig totalt?)
Jordan, Jordan, Jordan.<3
What was going on today? | |
#1 - - mia:

Jag tyckte inte alls om boken, fick tvinga mig själv att läsa klart den och kände mig lättad när jag gjorde så. Kanske ska tillägga att jag läste boken på engelska, så språket var ibland lite klurigare än vad jag är van vid och det var många referenser som jag inte alls förstod ... Har dock inte sett filmen!

Svar: Visste att det var nån (du) som sagt att den var dålig!! Får nog ta den på svenska isf, speciellt då jag vill läsa ut böcker fort iom attt jag har dem med på jobbet och läser i pauserna bara!:)
Tror du gillar filmen dock!
Alexandra Johansson

#2 - - m:

JAJAJA! Läs boken! Såååå mycket bättre än filmen. Grät mer till den än vad jag gjorde till filmen.

Svar: SKAA!!:DD fan vad nice!
Alexandra Johansson

#3 - - Amanda:

Åh älskar den så mycket! Den är så grymt fin :* Såg den på bio.. det var magiskt

Upp