Make up - Wino 4ever



Sminksminksmink. Lovar att jag ska fixa videos snart för bryn, eyeliner etc. Om ni svarar på vilken bloggportal ni föredrar.;))) 
Make up & recensioner, What was going on today? | |
#1 - - Tove:

Jag använder mig av Isa Doras mörklila läppstift, dösnyggt, dock håller det rätt dåligt och blir lätt smuligt och torrt. Vad använder du dig av på de här bilderna? Galet snygg look!

Svar: Jag har införskaffat mig NYX läpprimer som jag älskaaaar! Men även Isadoras transparenta läppenna brukar fungera bra (inte lika ekonomisk bara)! Enda som fungerat för mig med mörklila. Sen applicera med pensel etc för att få allt att hålla sig bra!:)
Alexandra Johansson

#2 - - Madeleine:

jag använder fames, men det är mest för att jag inte har tid för att fixa design just nu :)

Svar: Men du har ju värsta designen?!:(
Alexandra Johansson

#3 - - Lilly:

Jag har bytt till nouw och trivs skitbra där.

Jag tycker även att du ska byta dit och börja videoblogga mer. :D

Svar: Ohh ska kolla in!!
hahha ska ha det i tankarna! <3
Alexandra Johansson

#4 - - Lackert:

Kanon snygg sminkning :)

Upp