SOOL


Okej en kan inte klä sig som jag gör på bilden, men en kan låtsas. För det är SOOOL ute?! Så glaaad snälla snöa ej igen okej?? 
Tröjan fick jag av finaaa José i julklapp, från Blackmilk. Hur fin och söt är hon inte??? Love it. 



Påtal om noll, tänker byta bloggportal till en som en inte behöver fixa så mycket design på - så jag slipper ha ångest över att jag -uppenbarligen- fortfarande är 20 år enligt min info eheh. Har ni tips på någon bra, eller någon en bör undvika? Finest, glossfashion? 
What was going on today? | |
#1 - - Daniella 🌙:

nattstad skulle jag val rekommendera, da kan du aven flytta over alla dina inlagg med ett klick.

Svar: Hmm kanskee, gillar inte riktigt looken på nattstad men kanske en vänjer sig..? :(
Alexandra Johansson

#2 - - monster Girl:

Mor min brukar hävda att less is more men gosh din hals är underbar. Snyggt!

Svar: Haha awww, thanks darling!! <3
Alexandra Johansson

Upp