Make up - Make it Right




'Jag kommer jobba jättelite i januari så då har jag tid att ta tag i mitt liv' 
Med vänlig hälsning, inne på sin sjätte dag i rad. <3 
Men börjar bli ljusare ute, och jag känner att kreativiteten börjar växa inuti mig. Må vara ett år utan nyårslöften - men känns som att om bara allt bär så kommer det bli alldeles underbart. 

På läpparna
Make up revolutions Make It Right, tillsammans med min andra nya kärlek jag snart ska skriva lite om: Isadoras transparenta läppenna.  
Make up & recensioner, What was going on today? | |
#1 - - maria:

Hej!
Läste ett gammalt inlägg där du skrev att Mac är djurtestat, är det sant?
Har du tips på icke djurtestat?
kram.

Svar: Mac säljer till Kina, och Kina har lag på att allt som säljs ska djurtestas.:) icke djurtestat är ELF, NYX, Isadora, Lush, body shop(men ägs av Loreal), Tikei, alla nya märken inom EU (eu har förbjudit djurtester) HM, Gina tricot(båda de två djurtestar ej slutprodukterna iaf) Make up store etc.:)
Kram!
Alexandra Johansson

Upp