The 90's



Ligger fortfarande kvar i sängen och njuuuuter av att jag (nästan) är ledig idag. Ska släpa mig upp till kaffekoppen snart... 


Måste verkliiigen klippa mig btw, och det rycker i fingrarna att färga tillbaka min gamla vinrosa färg. Har någon av er sockertoppar tips på en ok frisör i Stockholm? Gärna drop in och under 500-lappen eheh. 

What was going on today? | |
#1 - - ida:

Fiiiiiiiin! :* Och tatueringarnaaa, alltså! Vill typ riva loss dom och klistra på dom på mig själv.

Svar: <3333
Alexandra Johansson

#2 - - EMMA:

Vilken jävla babe du är! Bobbys i vällingby är asbra!

Svar: <333
Alexandra Johansson

#3 - - Emelie:

Salong trend i Kungens Kurva (skärholmen) är det bäsas stället jag klippt mig hos! Rekommenderat till båda mamma, bror och syster och alla är lika nöjda. Vi alla har väldigt svåra texturer på våra hår men där är det duktiga. Priset tror jag är 200 kr, så om du kan ta dig dit är det så värst :)

Svar: Taack!!:D
Alexandra Johansson

#4 - - Mollie:

Hej! Din eyeliner är alltid lika fin, så sjukt! Kan du göra en tutorial eller så? Kram

Svar: Det sa jag absolut göra!!:D
Alexandra Johansson

Upp