Make up - WHAT NOW

Hittat en basrutin jag trivs riktigt bra med! Jag är faktiskt ledig imorgon, så kanske borde försöka filma en genomgång på den då? No promises men vore kanske kul..?

Använder ju aldrig lösfransar normalt, men idag provade jag för att .. vänja mig..? Alla sminkningar framhävs så galet av ett par rejäla fransar enligt mig. Och ja, jag fixade eyelinern efter bilderna togs, haha så störande med avbruten vinge????
 
Ögon:
Too faced shadow insurance
Make up revolutions Girls on film
Make up store Cake eyeliner
Anastasia brow pomade Ebony
 
Läppar:
Mix av Sleeks Vamp & MAC's Rebel
#1 - - Jussi:

Jaa genomgång vore awesome!

Svar: on my waay!
Alexandra Johansson

#2 - - Maria Ekblad:

Åh eyelinervingarna!

Svar: men åh, tack!<3
Alexandra Johansson

#3 - - Jossan:

Jag gillar din blogg så mycket! Fortsätt med dina inlägg så jag har något att läsa ^^<3

Svar: jag skaa!! har en ny portal på g, då ska jag bli mer aktiv!:D
Alexandra Johansson

Upp