Katrin Zytomierska .. gör det igen?



Det är inlägget chockade mig lagomt.
Alltså, visst. Hon är arg, känner sig sviken. Det ger henne rätten att fläka ut barnflickans liv, och förvägra henne chansen att få bygga upp något här i Sverige? Förtal och nära inpå mordhot (den bilden har dock tagits bort från bloggen nu) kan läsas i det blogginlägget. Jag kan bara tänka på två saker när jag läser:
1. Tänk om hon inte drog på eget bevåg då? Tänk om hon blev hotad? Eller om något dödsfall fått henne att sticka? Det verkar inte finnas i tankarna alls hos bloggerskan.
2. Om en person hellre vill leva som illegal flykting i U.S.A, än vara din barnflicka Katrin, säger inte det dig något?


Katrin har lyckats förr, till exempel sagt att hon skäms för sitt polska ursprung. Det får mig att skämmas över mitt polska ursprung, menar, tänk om vi är släkt? Nä. Även har hon yttrat sig nå förjävligt i Idol, och homofobi gillas ju aldrig.
Ett bra inlägg om det hela.


EDIT: Hon har raderat inlägget, men ah.
Feminism, djurrätt och andra bravader | |
#1 - - Ida:

Fy fan vad jag HATAR människor som verkligen fått in i huvudet att de skulle vara milsvida bättre än andra människor och dessutom har makt att förstöra. GRRGFRGRGRR

#2 - - Sandra:

re: alltså!!!!!! tack <3 blir alldeles varm haha! ja jag är supertöntig...

#3 - - catarina:

vänta, har DU polskt ursprung eller missförstod jag en mening där? heh

Upp