Lilac - C/O Naturkosmetik mineralsmink

Här är då den ursnygga ögonskuggan Lilac som jag fick från Care Of Lena. Ni kanske anar varför hon valde just den här färgen? ;)
Det här är en metallisk, glittrig och väldigt pigmenterad ögonskugga som direkt hamnade i min "Har med överallt"-sminkväska. Eftersom den är lös kan vissa tycka att den är jobbig att arbeta med - men personligen älskar jag lösa skuggor.
Jag har själv applicerat den på UDPP med en fluffig borste.

Lena har sin butik här i Hudiksvall, men hennes återförsäljare finns lite överallt i Sverige, bland annat Salong Chia i Stockholm, Ecodays i Gävle och StillaRo&Nära i Halmstad.
Hennes produkter är naturnära och organiska, och inget skräp finns instoppat i någon av sminkprodukterna. För mig är djursnälla och miljövänliga produkter något av det bästa som finns - och det är precis vad det här är. Som det är just nu kan man inte beställa samples på foundation osv, men jag tycker ni absolut, om ni är sugen, ska klicka hem en av hennes sjukt pigmenterade ögonskuggorn.

På hennes sida finns band annat tips och råd om hur man själv kan göra för att kolla upp ingredienser i sina egna produkter.

Make up & recensioner | |
#1 - - Ida:

Åh, TACK för tipset och bilderna! :)

Upp