Och hur ser den ut på mig?

Jag har använt mig av:

Foundation - C/O NaturkosmetikÖgonbryn - Isadora, darkbrown
Bronzer - H&M's egna
Ögonskugga - C/O Naturkosmetik, Lilac
MAC, Bisque, Carbon
Mascara - Ingen aning, budget

Make up & recensioner | |
#1 - - sofia:

du ha rinte funderat på att använda ögonbrynsskuggor?

#2 - - sofia:

sv: jag tycker att det är skönare, det ser inte lika kladdigt ut, "misstag" syns inte lika lätt och för mig går det snabbare för det blir jämnare. Jag bara tänkte på den bilden du gillade mina ögonbryn på, där har jag ögonbrynsskuggor!

#3 - - mummeldjur / nora:

Helt klart en Atypi-ögonskugga.

#4 - - Amanda:

lika fin som vanligt!

#5 - - Ida:

OH MY, så jävla FIN!

#6 - - A:

Åh, sjukt fint verkligen och färgen på ögonskuggan passar verkligen din hudton! :*

#7 - - Ia:

Riktigt snyggt!

#8 - - Malin:

Fint :D

Just nu har jag två tävling i min blogg, så det vore roligt om du skulle vilja vara med! :D

Vinn smink(Concealer & Eye Pencil) - http://mallemusic.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-smink-concealer-eye-pencil.html

Veckans blogg - http://mallemusic.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-vecka-15.html

#9 - - Tova:

Jättefin!

#10 - - Julia:

Älskade den färgen och jäklar vad snygg du är!

#11 - - johanna:

fin skugga men satan vad snygg du är!

#12 - - sofia:

haha, lite pinigt kanske, men såg dig på upptåget till Uppsala idag och måste säga att du är sjukt snygg irl :*

#13 - - Virvelvindsflickan:

Lovely !!



Du har möjligtvis inte instagram, vaaa?

Whirlwindgirl @ instagram.

#14 - - matina:

Snyggt, passa verkligen på dig! Fin blogg :)

#15 - - Sandra:

Shit vad fint!!!

Upp