HEMLOCK GROVE

http://wac.450f.edgecastcdn.net/80450F/screencrush.com/files/2013/03/hemlock21.jpghttp://cdn2.sbnation.com/entry_photo_images/7495613/hemlock_grove_large_verge_medium_landscape.jpg
Har ni Netflix? - Titta på Hemlock Grove. Om ni inte har det, skaffa det en månad och sträckkolla den hittills bästa serien jag sett.
Dock vet jag inte varför jag tycker den är så underbar, men jag antar att det är någon blandning av hur det inte är riktig "skräck" som typ The Grudge - men man ändå är på helspänn hela tiden, och alla grova gore-scenerna som dyker upp lite då och då med ett litet axelryck över sig. Hur intrigerna spelar större roll än sjävla mysterierna. Och att det är ett av de bättre soundtracken på senaste tiden gör ju inget sämre.
Så jag kan inte lova att ni kommer älska det lika mycket som jag gör, men jag tycker absolut alla ska ge serien en chans och kika lite på den.
What was going on today? | |
#1 - - Amanda:

får ta och kolla upp den! :] kul med nytt

Svar: Jaa!
Alexandra Johansson

#2 - - C :

Tack för tipset! Sträck kollade 3 avsnitt ikväll och tycker det är riktigt bra hittills :)

Svar: Förstår dig!!:D
Alexandra Johansson

Upp