She said, make me a bird, I'll fly away


Valborg.
Hur ser valborg ut för er?
Den såg helt tom och lugn ut för mig och Nicklas - tills det att José bjöd in oss då. Nu ska vi kika på skräckfilm, röka på balkongen och dricka vin istället. Helt okej alltså.
 
Nicklas har råkat skicka ett hemligt sms till min mobil, som jag inte får läsa. FÖRSTÅR NI hur jobbigt det är????
What was going on today? | |
#1 - - Moa Eriksson:

har du gjort en sminktutorial ? <3

Svar: På den här sminkningen ? nej tyvärr, men kan försöka fixa senarE!:*
Alexandra Johansson

#2 - - Luna:

Hahahahahaha! Det är säkert ett kärleksSMS till någon annan ;))

Svar: ;D
Alexandra Johansson

#3 - - captivatedminds.blogg.se:

Alltså Gud vad du är snygg. Och jag hade sagt men det är ju min mobil så puss och käft jag får läsa om jag vill. Fast jobbigt om han typ tänker fria och pratade med sin bff och råkade skicka till dig och så blir aaaaallt förstört D:

Svar: Hahah jaa, det var ju nått sånt om jag förstod det rätt! För han visade min tjejkompis det och hon blev itne arg så haha :D
Alexandra Johansson

#4 - - Isa:

Åhhh, du passar så bra i den där hårfärgen! :*

Svar: Åhh men du med ju:*
Alexandra Johansson

#5 - - Moa Eriksson:

jaaa snällaa gör det <3!!

Upp