Kill the star

Halsband, Ebay. Läppstift, Make up forever.
#1 - - Monster - En grunge blogg:

Så sjukt läckert. Jag vet inte vad som är snyggast dina kläder eller hur otroligt snyggt läppstiftet är. Eller hur jävla bra du passar i dina piercingar.

Svar: Hahah, taack!<3 fina accessoarer gör så mycket!
Alexandra Johansson

#2 - - Idaetc:

Din nya frisyr passar dig så otroligt bra, sjukt snygg! :)

Svar: TACK!:*
Alexandra Johansson

#3 - - Isa:

Alltså, det där håret passar dig extremt bra. Läppstiftet också, och med mörka ögonbryn. Läckert :D

Svar: Taaack.<3
Alexandra Johansson

#4 - - Amanda:

älskar den färgen!

Svar: Jag med!:D
Alexandra Johansson

#5 - - Matilda:

Tusan vad snygg du är!

Svar: Men du är! :*Tänkte när jag såg namnet "Åh tänk om det vore min Matilda" så såg jag bilden på skon i första inlägget haha, it was you!
Alexandra Johansson

Upp