Here comes the sunny side

http://blog.unispain.com/wp-content/uploads/2013/06/Top-5-Cheapest-Intensive-courses-imagen-by-estyle-con.jpgPå söndag ska jag åka på min första solskenssemester. Känns spännande, All inclusive är ett sådant okänt begrepp för mig, har aldrig riktigt lockat mig med blekfeta rika turister som äter upp närområdena för sin egen glädje.
 
Men att sola, bada och äta färsk frukt säger inte jag nej till - och att dessutom få lära känna Nicklases familj ännu ett steg känns ju verkligen helt okej! Känns coolt att vi är ett sånt stort gäng som åker, även om jag väl kommer hålla mig till Nicklas och hans härliga lillasyster. Sååå, söndag drar det iväg till Spanien iallafall!
 
Har ni något tiptop tips så min resa blir bäst? Har redan fått reda på:
Böcker. Massa böcker.
Två bikinis, because one is wet all the time
...?
What was going on today? | |
#1 - - Sofia:

scrub, solskydd, hatt, solbrillor, högtalare till mobilen kanske? ett glatt humör, avstängt internet haha så man kan slappna av på riktigt!

Svar: Haha bra tips!<3
Alexandra Johansson

#2 - - Anonym:

Hej! Jag har precis slutat med mina p-piller efter ett par års användande, om jag minns rätt gjorde du också det för ett tag sedan? Min hy har verkligen startat krig i mitt ansikte just nu, är helt oljig och har fått massa finnar. Hur gjorde du för att bli av med dom? Har du några bra lush-tips!? Är helt desperat haha :(
Till resan - säger också böcker! Och en hatt, himla skönt med skugga för ögonen haha

Upp