Lush - självständig

Lush har ÄNTLIGEN lanserat sin svarta eyeliner igen. Något jag älskar med Lush är att när en produkt inte är 100% perfekt så tar de bort produkten samtidigt som de slipar på detaljerna - så aldrig halvdanna produkter på hyllan. Eyeliner Självständig fanns alltså förut, men torkade då nästan granitgrå och inte svart. Så i över ett år har den varit inne i fabriken för finslipning, och nu när den är släppt igen känner jag lite halleluja!
 
Jag har inte hunnit testa den - ordentligt - än, men här på bilderna ser ni en quickfix iallafall. Har en tunnare förlagd eyeliner på bilden, som jag tjockade till och formade med Självständig. För att vara en bas gjord på Aloe vera är den jäkligt svart, eller hur?
Man märker dock såklart att det inte är den mest resistanta eyelinern, men det är ju just för att den är så snäll mot känsliga ögon. Jag hade föredragit den lite mindre vattning, men samtidigt märkte jag hur förlåtande den var mot misstag då du ändå ville toppa den med ett lager till - så man verkligen kunde arbeta fram sin eyelinervinge.
 
Spring in på din närmsta Lushbutik och testa om ni är sugen på en snällare eyeliner iallafall! Eller kika på någon av våra andra underbara, och lite roligare, färger!
Make up & recensioner, What was going on today? | |
#1 - - josefine:

vilket vackert halsband!:)

Svar: Taaack!:D
Alexandra Johansson

#2 - - Victoria:

Fantastiskt halsband! Är det något man kan finna i butik eller är det något du haft länge?

Svar: Köpt på kristallgrottan i gamla stan!:) Taack!
Alexandra Johansson

Upp