Make up - Taste my grey, Mr. Grey


Hittade en nästan perfekt dupe på Limecrime - Chinchilla, för halva priset. Jag gillar verkligen sminkmärket Kiko of Milano, en av höjdpunkterna till att åka till andra europeiska storstäder. Då märket inte riktigt krypit upp till oss här i norden än, och förhoppningsvis inte gör det heller. Billigt smink i för stora mängder och tveksam bakgrund får hålla sig till semestertider.
 
Meeen hur som! Chinchilla är egentligen mer lila, och mycket mer opakt gissar jag - då jag märker att Kikos formula hade behövt en läppenna (VAR hittar jag en matchande läppenna?) och ett extra lager. Det har jag aldrig behövt med Limecrimes läppstift, så är det en nyans du crave'ar 4 real lönar det sig absolut att köpa från LC's sida istället för att leta dupes. Dock kände jag att denna grålila nyans är lite svårburen, och att jag kanske inte behöver den i mitt liv för att leva bra liksom. Egentligen.

Eller..? Hur känner ni? Den värsta nyansen ni sett? Spice Girls-vibbar som jag? Eller bah ett must have?
 
Puss på er!
Make up & recensioner, What was going on today? | |
#1 - - Evelina Forsell:

Supersnyggt tycker jag!

Köpte för någon dag sedan on the interwebz Nyx Macaron läppstift i färgen Black sesame, som är helt och hållet grå, fett taggad, svårburet förmodligen men coolt! ;)

Svar: taaack!:*
Ahhh såg nu att du skrev om det, suuperfin färg!! Verkligen ett must have känns det som!:D
Alexandra Johansson

Upp