Oh that ego

Langar en FOT med, tillsammans med samma efterlysning som jag körde på Instagram (aatypi) och Facebook.

Någon av er som har tips på det _perfekta hallonrosaröda_ läppstiftet? Dvs rödare och mörkare än det jag har på bilden. Limecrime vet jag redan ej har någon bra, Centrafusia är väl likast men nope.:(
Och ofc ska det vara Cruelty Free, annars är det MAC som har den exakta färgen jag vill ha - Relentlessy Red, men vill ju undvika dem tills de ger upp Kina helst.
What was going on today? | |
#1 - - DEN DÄR HOLDEN:

Amaranth creamy från Make Up Store. Har dock ej koll på hur djurvänliga dom är. SVinfin färg hur som havre!

Svar: Taaack för tipset!! Make up store tror jag är okej - de har ej djurtestat slutprodukten *åtminstonde* om jag minns rätt! Fanns inte såå många bilder på google, men såg lovande ut!
Alexandra Johansson

Upp