Första koppen kaffe

Eftersom jag 4 realz legat sjuk sedan måndagkväll (det är fredag nu) så har jag inte druckit kaffe på.. alltså på 4 dagar?! Okej, te är ju bra gott det med alltså men mahgaaahd vad jag har saknat denna bittra dryck. För att inte överdosera koffeinet direkt så jag blir illamående - har ju kanske inte ätit världsbäst denna vecka, thou mycket chips - så drog jag i lite av Oatlys chokladdryck. Fem av fem guldstjärnor ger jag den mixen, mhmmm. Smakar som en mochakaffe på vilket kaffe som helst. Utan extra lidande för din plånbok, eller någon annan!*
 
Bortsett från det är så är det värdelöst att vara apsjuk i December när en jobbar inom Handel - som tur är bör jag bli frisk innan värsta veckan, dvs nästa - och att dessutom bli sjuk veckan du tänkte handla julklappar är extra awesome. Ohwell, thank your God for internet.
 
*Så länge kaffet är Fairtrade etc med, obsobs.
What was going on today? | |
#1 - - Lilly:

Hihih min killkompis blandade också Otlays med kaffe när jag var där sist.^^ Riktigt kreativt och coolt gjort. Sen blir det ju billigare med som du säger.

Upp