Kollar på "Fittstim"

Föga imponerad. Herregud. Belinda, no. Gå och lägg dig. Hur mycket får du betalt för att skämma ut dig?
 
Angående topless aktion i en simhall:
- Män och ungdomar började gå efter de här kvinnorna, upphetsade alltså.
- De följde efter kvinnorna alltså?
- Ja, det var inte bra för deras säkerhet. Så vi fick be dem klä på sig.
 
OCH INGET IFRÅGASÄTTANDE EFTER DETTA?! HÖR NI INTE VÅLDTÄKTSTÄNKET?! VAFAN. BE MÄNNEN GÅ UT, FÄNGSLA DEM, SÄG ÅT DEM ATT DERAS FARFAR MED CHIPSTUTTAR HAR SAMMA SORTS BRÖST. 13 minuter in på en en timme långt program vill jag spy.
 
KDJSFLKDSJKFJSDIDI.
Jag simmade igår. Det jag hade mest problem med var att hålla bikinin på plats. Sen kom jag på att, vafan. Så simmade med den lite över allt tills jag landade vid stegen - då jag rättade till den igen. MEN JAG VILL INTE ENS HA DEN DÄR GREJEN PÅ.
 
SVT VAD I HELVETE.
#1 - - Daniella 🌙:

är det ett nytt program?

Svar: Japp, från en av tjejerna som var med i boken Fittstim. Som ska "analysera" och ifrågasätta feminism idag, då hon inte förstår "hen" och varför det är viktigt för kvinnor att visa bröst. På det sämsta, mest vinklade sättet jag sett. Kolla bara om du hat något glatt att göra efter.
Alexandra Johansson

Upp