Raspberry pink

Alltså alla färger försvinner TOTALT när jag laddar upp dem på bloggen, så nu lade jag upp de två översta superredigerade för att försöka få fram den äkta färgen - så om det bara är jag som får urtvättade färger när jag tittar, så ursäktar jag på förhand för överredigeringen.
Hur som så sprang jag in på NYX för att tröstshoppa litegrann nu i dessa gråa dagar. Jag ville ha de perfekta hallonröda läpparna, men de hade bara rosa-rosa eller rött, så då tänkte jag leva vågat och köpte en rosa läppenna och ett rött, matt läppglansstift. Som tur var gick det superbra, och jag har fått en ny favoritkombo!
 
Läppkombon gick lös på 150 kronor tillsammans, och sitter typ halva dagen utan problem. Älskar NYX läppennor, och deras Matte lip cream flög högt på listan direkt med. Väldigt sammetslika och glidiga, och torkar inte lika fort/lika matt som Lime Crimes Velvetrines, så det var mer förlåtande om man nu gjorde fel.
 
Upp