Death and decay

Idag har jag umgåtts med folk, och varit på personalmöte. Eftersom min kollega - på förra personalmötet - uttryckte extrem förvåning angående att jag uppenbarligen gick klädd i endast svart utanför jobbet med, tänkte jag glädja henne med lite extra färg idag istället haha. Nicklases tröja, thou.
 
 
Ni vet när en sorterar bilder, och inte kan bestämma sig vilken som är the odd one out? Av bilderna ovanför är det antingen bild no.2 eller no.4. Så jävla irriterande. Jag gillar när det är tre bilder.
What was going on today? | |
#1 - - Anonym:

Alltså du är så galet vacker! *dör* Saknar dig!

#2 - - Linda Igglund:

lol, den kommentaren var från mig, hihi.

Svar: Nusse! Saknar dig med din snygging!
Alexandra Johansson

#3 - - Jessica:

Alla bilder säger hhhhnnnng :')

Svar: ;******
Alexandra Johansson

Upp