Coven

http://redebeta.com/wp-content/uploads/2013/10/American.Horror.Story_.jpg
Kollar om världens bästa serie, och kanske inte bästa säsongen, men the most powerful one! Why? Jo i peppen för SÄSONG FYRA. Såklart.
Omg, kissar på mig av förväntan på American Horror Story - Freakshow.
Är ni lika taggade?
What was going on today? | |
#1 - - Lilly:

JA! :D Dock kommer det dröja ett tag till innan jag kan börja se den pga jag följer en massa andra serier just nu. xD Kan inte ladda ner hur många serier som helst heller pga för lite nät. Sen visst man kan streama men jag undrar om inte det drar mer nät?

Svar: ahh! Jag har faktiskt ingen aning. :o
Alexandra Johansson

#2 - - Hanna:

Hallå, säsong tre är visst bäst. Eller iaf enligt mitt tycke, haha. Vilken är din favorit??

Svar: Haha!! Jag älskar andra säsongen! Men tycker trean helt klart har mest poweeer. Men lite rörig, typ.:(((
Alexandra Johansson

Upp