Hej mina fina

Jag har ju - tydligt iom bildkvalitén nu för tiden - fått en ny mobil av Nicklas, som gör fotografering och bloggande så mycket roligare och mer givande. 

Enligt mig. Vad tycker ni min nyfunna energi? För mycket bilder, för lite text(viktiga saker som valet kommer komma) för mycket redigering? Är jag på rätt väg? Eller är jag förlorad, har jag hunnit förlorat er mina älskande? 


Love, Alex. <3
What was going on today? | |
#1 - - Jussi:

Jag älskar din nyfunna energi! Allt du lägger upp är perfa, gillar blandningen av snygga bilder och vettiga texter. <3

#2 - - Anonym:

Enligt mig kan det aldrig bli för mycket bilder!

#3 - - Ida:

Tycker att din blogg är sååå grym! Awesome blandning av snygga bilder och kloka texter!

#4 - - tova:

tyckte om inlägget same same but oh so different. får en att tänka till :) det behövs såna som du som inte är rädda för att ta det där naketsteget ibland får att visa upp hur skevt det är liksom. gärna mer sånt :)

#5 - - idalida:

Vad har du för mobil???
Kul att du är tillbaka med bloggen! Saknar dig finis! Puss:*

Svar: Fick Nicklases iphone 5! Känner mig malplacerad med den, men ah.:((((
Taack<3
Saknar er med! Jag är ledig typ alla söndagar i oktober, och även hela helgen 11-12 okt, iom sept verkade bli fullbokat.<33
Alexandra Johansson

#6 - - Natalie:

Fantastisk blogg! Allt du väljer att lägga upp eller skriva om är vackert eller intressant, fortsätt att vara du så blir det ju super :)

Upp