Limecrime - Venus, the Grunge palette

HUR TAGGAD?!
Limecrime, som gör mina favoriter inom läppstift, ska släppa den 'ultimata' Grunge-paletten. Som jag fattat det - neutrala färger som är allt annat än neutrala. Den första skuggan som de gjort en preview med på deras instagram (Limecrimemakekup) heter såklart Venus och verkar heeelt underbar. Eller håller ni inte med? 
http://scontent-b.cdninstagram.com/hphotos-xfa1/t51.2885-15/1737556_371184503044142_1905917365_n.jpg
 Jag själv har dock köpstopp på ögonskuggor, så länge det inte är _Den ultimata_ och _Den billigaste_.
Så antagligen får jag bara dreggla på andras otroliga kreationer med denna. Om jag gissar helvilt tror jag det här blir en palett som skulle passa bästa Fredrika helt otroligt. :*
Make up & recensioner, What was going on today? | |
#1 - - Marcus:

Hej,
Är du intresserad av att byta till en helt egen blogg där du är mer fri att blogga som du vill? Vi kan erbjuda dig en egenhostad blogg utan begränsningar eller krav på hur du bloggar. Skicka ett mail så pratar vi mer.

Trevlig helg!
/Marcus

Upp